مشکل خواب در بیماران بیماری کلیه پلی کیستیک
نوشته شده توسط : rshaole

مشکل خواب در بیماران بیماری کلیه پلی کیستیکمشکل خواب در بیماران بیماری کلیه پلی کیستیک

بیماری کلیه پلی کیستیک می توانید بسیاری از ناراحتی شود، از کیست کلیوی به طور طبیعی افزایش می دهد. مشکلات خواب به طور جدی می تواند زندگی بیمار را مختل کند. پس چرا بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک مشکل خواب دارند؟

عوامل زیر با بیماری کلیه پلی کیستیک ممکن است مشکل خواب شما شود همراه است.

درد در پشت

به عنوان کیست های کلیوی به تدریج افزایش یافته، غشاء کلیه کشیده شده است، باعث قطع پشت درد و یا درد کمر. درد می تواند در حالی که آخرین و یا رفت و آمد، بنابراین بیماران دشوار به خواب در یک شب طولانی است.

سندروم پاهای بی قرار

سندرم پاهای بیقرار یک احساس است که باعث می شود بیماران احساس خارش یا سوزش و خارش در پاها است که یکی دیگر از علل شایع است، بیمار تمام شب بیدار است.

عوامل متعددی است که ممکن است با سندرم پاهای بی قرار در ارتباط است، مانند دیابت، کافئین، الکل، دخانیات، مواد مخدر، و غیره وجود دارد شما می توانید با دکتر خود بگویید اگر احساسات خود را و دکتر شما می تواند کمک به پیدا کردن درمان مناسب است. برخی از گیاهان در تسکین سندرم پای بی قرار است.

آپنه خواب

آپنه خواب بیماری می تواند شما را قطع تنفس در حالی که، زمانی که شما خواب بودند. بسیاری از بیماران آپنه که آنها در طول شب تجربه یاد داشته باشید. با این حال، به دلیل خواب آنها قطع شده است، آنها اغلب احساس خستگی و خواب آلودگی در طول روز. برخی از مطالعات برای تشخیص این اختلال است. گفتگو با دکتر خود و پیدا کردن آنلاین ما، اگر شما آپنه خواب.

استرس

زمانی که مردم با بیماری کلیه پلی کیستیک تشخیص داده، برخی از خلق و خوی بد می تواند به نور آمده است، و بیمار نگران، غمگین و یا اضطراب. استرس می تواند یک ماشه برای مشکل شایع خواب در بیماران بیماری کلیه پلی کیستیک.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، یا هر گونه سوال، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,مشکل خواب ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815