چه درمان می تواند درمان پیوند کلیه و دیالیز جایگزین؟
نوشته شده توسط : rshaole

چه درمان می تواند درمان پیوند کلیه و دیالیز جایگزینچه درمان می تواند درمان پیوند کلیه و دیالیز جایگزین؟

چه درمان می تواند پیوند و درمان دیالیز را جایگزین؟ شما می دانید که پیوند کلیه و دیالیز، درمان شایع ترین نارسایی کلیه است. در گذشته، آنها تنها دو راه می باشد. با این وجود، در حال حاضر، برخی از درمان های جدید همچنین می تواند در درمان بیماری های کلیوی استفاده می شود وجود دارد. با این روش جایگزین درمان، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مرحله در 5 هستند ممکن است شانس برای جلوگیری از دیالیز پیوند کلیه را دریافت و.

چه درمان می تواند پیوند و درمان دیالیز را جایگزین؟

برخی از داروهای چینی، مانند Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی، بر اساس گیاهان سنتی طب چینی، ممکن است درمان های جایگزین. با این درمان، افرادی که در مراحل پیشرفته بیماری کلیوی هستند ممکن است فرصتی برای لذت بردن از زندگی بدون دیالیز یا پیوند کلیه است. برای افرادی که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند، آنها حتی ممکن است فرصتی برای بازگشت به زندگی عادی است.

به عنوان جایگزینی مراقبت درمانی به بیماران نارسایی کلیوی یک زندگی بهتر؟

کسانی که درمان جایگزین می تواند کمک به بیمار نارسایی کلیه بهتر با بالا بردن عملکرد پایین کلیه زندگی می کنند.

بسیاری از این داروهای چینی توابع است که برطرف کردن استاز خون و ترویج گردش خون به طوری که آنها می تواند کلیه را از آسیب بیشتر محافظت می کند. بنابراین، درمانهای خاص، مانند میکرو Osmotherapy پزشکی طب چینی دارای عملکرد ضد التهاب، ضد ترومبوز، ضد انعقاد عروق خونی و افزایش، و با استفاده از این روش درمان، عملکرد کلیه را می توان تا حد زیادی بهبود یافته است. پس از کلیه ممکن است به خوبی توسط خود کار می کنند، همه از این نشانه های اختلال کلیوی تدریج ناپدید می شوند، به طوری که بیماران می توانند کیفیت زندگی لذت ببرید.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، یا هر گونه سوال، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,دیالیز,پیوند کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: