چرا شما را از خستگی در بیماری چهارم مرحله کلیوی رنج می برند
نوشته شده توسط : rshaole

چرا شما را از خستگی در بیماری چهارم مرحله کلیوی رنج می برندچرا شما را از خستگی در بیماری چهارم مرحله کلیوی رنج می برند

آیا شما احساس در بیماری کلیوی مرحله 4 خسته شده اید؟ آیا می دانید چرا شما را از خستگی رنج می برند؟ در واقع، این یک نشانه طبیعی است. و نگران نباشید، این مقاله به شما پاسخ می دهد!

هنگامی که پیشرفت بیماری در مرحله بیماری کلیوی 4، نه فقط یک تابع از کلیه ها کاهش می یابد، اما وضعیت کلی بدن خود را. کلیه نظر گرفته به عنوان یک تصفیه کننده خون و کلیه ها می تواند زائد در خون را حذف کنید. اما این تنها عملکرد کلیه است. آنها همچنین هورمون های است که می تواند بدن را سالم نگه ترشح کند. اریتروپویتین هورمونی است که می تواند مغز استخوان را تحریک به تولید سلول های قرمز خون است. زمانی که کلیه ها قادر به، آن را به ترشح اریتروپویتین را کاهش دهد. بنابراین، سلول های قرمز خون در تامین کوتاه مدت باشد. به عنوان یک نتیجه، کم خونی رخ می دهد، که در نظر گرفته علت اصلی خستگی.

با توجه به تجمع سموم، شما ممکن است نشانه ای از بی اشتهایی در شکست مرحله 4 کلیه، بنابراین به سوء تغذیه منجر شود. علاوه بر این، بیماران اغلب خواسته به خوردن یک رژیم غذایی محدود است. تغذیه نامناسب و بی اشتهایی خواهد به سوء تغذیه منجر شود، که آن هم به علت خستگی.

است یک انتخاب بهتر برای بیماری کلیوی مرحله چهارم خستگی؟ البته، وجود دارد. جز این که یک رژیم غذایی سالم، خوردن غذاهای غنی از ویتامین B12، آهن و اسید فولیک استثنا. بنابراین روش کارآمد تر استفاده شود. پس چه روش اصلی است؟ باید سلول های آسیب دیده بازیابی و کلیه بهبود عملکرد کلیه، بنابراین به عنوان را به خود اختصاص اریتروپویتین کافی است. بیمارستان ما چنین درمانی Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی است که می تواند به این هدف دست یابد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، یا هر گونه سوال، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,خستگی ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: