چگونه برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک و خستگی
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک و خستگیچگونه برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک و خستگی

برخی از بیماران بیماری کلیه پلی کیستیک اغلب خستگی شکایت می تواند کیفیت زندگی تاثیر می گذارد. در اینجا، ما کمک خواهد کرد که مردم بیشتر در مورد بیماری کلیه پلی کیستیک و خستگی را یاد بگیرند، من امیدوارم که می تواند کمک به آنها بهبود کیفیت زندگی است.

بیماری کلیه پلی کیستیک می تواند سلول های قرمز خون تاثیر می گذارد، باعث خستگی است. کلیه های سالم می تواند کمک به تولید اریتروپویتین (EPO)، آن است که برای سلول های قرمز خون تولید یک ماده مهم است. بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک، رشد کیست ممکن است فشرده سازی اطراف بافت کلیه، علائم ایسکمی و هیپوکسی ظاهر خواهد شد، و به کار نمی کند. پس از عملکرد کلیه دچار اختلال شده است، EPO می تواند ترشح، و در نتیجه گلبول های قرمز کاهش خواهد یافت. سلول های قرمز خون مسئول انتقال اکسیژن به هر بخشی از بدن است. در حال حاضر، بدن می تواند به اندازه کافی اکسیژن، بیماران خستگی بیماری کلیه پلی کیستیک نیست به راحتی.

اگر بیمار مبتلا به درد و رنج از خستگی، او باید به بیمارستان برای معاینه بروید، برای کم خونی را بررسی کنید. کم خونی نه تنها می تواند منجر به خستگی، علاوه بر منجر به از دست دادن اشتها، تهوع، استفراغ، سردرد و سایر علایم، و به طور جدی تحت تاثیر قرار کیفیت زندگی است. به طور کلی، بهترین درمان برای کم خونی مزمن، بیماری درمان می شود است.

کارشناسان می گویند بیماری های کلیوی، بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک با مهم ترین چیز این است که کاهش کیست، آسیب دیده را ترمیم کلیه ها و بهبود عملکرد کلیه است. در این مورد، بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک می تواند نارسایی مزمن کلیه، همودیالیز، و سپس پیوند کلیه جلوگیری می کند. بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک، عملکرد کلیه ممکن است به کاهش، بدون هیچ نشانه آشکار است.

بنابراین، در آغاز درمان آن بسیار مهم است. اگر عملکرد کلیه در حال بهبود است، خستگی علائم بیماری کلیه پلی کیستیک و سایر طور موثر می تواند به بهبود کیفیت زندگی را می توان بهبود یافته است. اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,خستگی ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: