نارسایی کلیه و دیالیز
نوشته شده توسط : rshaole

نارسایی کلیه و دیالیزنارسایی کلیه و دیالیز

دیالیز یک زندگی با کمک از ماشین های خاص به جای برخی از ویژگی های مهم درمان حمایتی کلیوی. چرا استفاده از دیالیز بیماران مبتلا به نارسایی؟ کلیه کار از فیلتر هدر خون، مایع اضافی و سموم است. آنها همچنین می توانند برای تولید خون، فشار خون و مقدار تعادل سلامت استخوان استفاده می شود. اگر کلیه ها به درستی کار نمی کند، کلیه ها قادر به حذف سموم و مایعات اضافی. به عنوان یک نتیجه، احتباس آب، توسعه اسیدوز، فشار خون بالا و مانند آن. اگر درمان نشود، نارسایی کلیه ممکن است به کما و در نهایت مرگ منجر شود.

دیالیز استفاده شده است به جای برخی از کلیه ها به جمع آوری زباله، نمک و آب اضافی برای جلوگیری از آنها را در بدن به منظور نظارت بر فشار خون و برای حفظ برخی مواد شیمیایی در خون، از جمله پتاسیم، بی کربنات سدیم و سطح امنیتی.

چه نوع از دیالیز است؟

دو نوع دیالیز، همودیالیز و دیالیز صفاقی وجود دارد. همودیالیز با استفاده از فیلتر غشایی مصنوعی و حذف مواد زائد از بدن از مایعات اضافی و زائد. در دیالیز پریتونیل از حفره صفاق، و حل زائد و آب اضافی از بوش بدن.

همودیالیز شایع ترین است. دیالیز صفاقی به شما آزادی بیشتری را از همودیالیز، و یا حتی در خانه، هنگامی که به پایان رسید، سفر خود را.

بیماران انجام دیالیز، و احساس بد است؟

برخی از بیماران ممکن است افت فشار خون، تهوع، احساس معده، سردرد، گرفتگی عضلات و غیره

بیماران نیاز به کنترل رژیم غذایی، زمانی که آنها در دیالیز بودند؟

بله. بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی معمولا نیاز به یک رژیم غذایی خاص، آنها دیالیز. یک رژیم غذایی خاص برای کمک به حداکثر رساندن اثر دیالیز و جلوگیری از مشکلات دیگر شرایط خود را.

درمان نارسایی کلیه و جلوگیری از دیالیز

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی مناسب تر برای وضعیت شما است. مهمتر از آن، می توانید بقیه از سلامت خود را حفظ و بهبود عملکرد کلیه است. در مقایسه با دیالیز، در آن وانمود به بهبود محیط داخلی کلیه و کمک به ترمیم کلیه است.

اگر می خواهید به دانستن جزئیات از درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، به asya.yue@mail.ru ایمیل ما فرستاده شد، و یا اضافه کردن VK من (ها Asya یو) و WhatsApp 8618203204121. کارشناسان ما شما را مشاوره حرفه ای در اسرع وقت به من بدهید!





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: