علائم نفروپاتی دیابتی
نوشته شده توسط : rshaole

علائم نفروپاتی دیابتیعلائم نفروپاتی دیابتی

تحت شرایط عادی، هیچ نشانه ای در مراحل اولیه نفروپاتی دیابتی، هیچ نشانه ای از آسیب کلیوی حتی وجود ندارد. بنابراین، به طور منظم فیزیکی چک آپ باید از زمان به زمان انجام می شود تا به عنوان به تشخیص زود هنگام. نقطه از انجام این کار چیست؟ تشخیص زود هنگام حل درمان به موقع. علاوه بر این، حالت نرم از این بیماری می تواند معکوس شود اگر به خوبی درمان می شود.

علائم و نشانه های مبتلا به نفروپاتی دیابتی هستند:

مقدار کمی از پروتئین در ادرار

میکروآلبومینوری ممکن است در ادرار بیماران است که می تواند به راحتی نادیده گرفته ارائه، حتی به عنوان یک کلیه سالم اجازه می دهد تا مقدار کمی از نشت آلبومین (کمتر از 150 میلی گرم در هر 24 ساعت). میکروآلبومینوری در حال تبدیل شدن به یک مقدار زیادی، تحت شرایط خاصی، مانند ورزش شدید، یا تب. بنابراین، اگر وضعیت مشابهی را در شما اتفاق می افتد، مراقبت. نگاهی ادرار به خوبی خود را.

ادم

ادم یا تورم در مرحله اول در سن، دست و پا خود را به نظر می رسد. کل بدن است در همراه با یک وضعیت پزشکی مترقی کشیده شده است. یک دلیل برای سطوح پایین تورم از پروتئین در خون است. از دست دادن عظیم از پروتئین با نفوذپذیری بالا در اشکال غشای پایه گلومرولی زمانی که کلیه ها آسیب دیده. بنابراین، کاهش غلظت پروتئین در پلاسما منجر به کاهش در فشار اسمزی پلاسما. مایعات وارد علل فضای تورم بافت. دلایل دیگر عوارض تورم (به عنوان مثال، کم خونی و فشار خون بالا)، آسیب های دیگر از اندامهایی مانند کبد و هورمون ها.

فشار خون بالا

فشار خون را افزایش عنوان یک نتیجه از پیشرفت نفروپاتی دیابتی. این است که با ایسکمی کلیوی ناشی از هیپوکسی و بدتر به دلیل افزایش دفع رزین.

همچنین دیگر علائم و نشانه وجود دارد:

از دست دادن اشتها، خستگی و خستگی علائم غیر اختصاصی در بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی هستند. کم خونی و کم رنگ و در نتیجه صورت از کم خونی. سطح کلسترول و تریگلیسیرید بالا به با افزایش فشار خون رشد می کنند.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم.

تلفن: + 86-311-89261083 + 86-311-89261365

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی,علائم ,
:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: