چگونه برای درمان نشانه ای از بیماری کلیه پلی کیستیک سرگیجه
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای درمان نشانه ای از بیماری کلیه پلی کیستیک سرگیجهچگونه برای درمان نشانه ای از بیماری کلیه پلی کیستیک سرگیجه

بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری ارثی شایع است، بسیاری از اندازه های مختلف از کیست در کیست های کلیه را در طول زمان افزایش می دهد، زمانی که قلم مو تا حد معینی افزایش یافته است، آن را به ظلم و ستم از کلیه و اندام های اطراف منجر شود، باعث بسیاری از علائم، سرگیجه، یک نقطه درد است.

پس چرا بیماران از بیماری کلیه پلی کیستیک یکی از نشانه های سرگیجه است؟ چگونه باید آن را نشانه را درمان کنیم؟ نگران نباشید، ما را به تفسیر از حرفه ای ترین را به کمک به شما از علائم سرگیجه خلاص شوید.

علل متعددی وجود دارد سرگیجه

1 کاهش در عملکرد کلیه

کیست های بیماری کلیه پلی کیستیک همچنان به ظلم و ستم به کلیه ها، آن را به یک کاهش در عملکرد کلیه منجر شود، کاهش عملکرد کلیه ممکن است به تعداد زیادی از سموم و مواد زائد نمی تواند برداشت و جمع آوری در بدن منجر شود، به طوری که منجر به بسیاری از علائم، سرگیجه یکی از آنها است.

2 کم خونی

عملکرد کلیوی مهم است که توابع ترشحی عملکرد کلیوی کاهش می یابد عملکرد ترشحی نیز کاهش می یابد در نتیجه کلیه ها می تواند اریتروپویتین کافی تولید نمی کند، کاهش اریتروپویتین می تواند به کاهش سلول های قرمز خون منجر شود، باعث کم خونی، و در نتیجه سرگیجه.

3 فشار خون بالا

فشار خون بالا علائم بسیار آشکار است از بیماری کلیه پلی کیستیک است، در حالی که در همان زمان، آن را سایر علائم مانند تهوع، استفراغ شود، و به همین ترتیب.

از آنجا که از این دلایل، ما می دانستیم که علل ریشه سرگیجه آسیب به کلیه ها و کاهش عملکرد کلیه، اگر شما می خواهید برای درمان علائم سرگیجه، ما نیاز به درمان مثبت و موثر برای بهبود کلیه، بهبود عملکرد کلیه.

پس چه نوع از درمان است یک درمان موثر نامیده می شود؟

بیمارستان نفروپاتی Shijiazhuang شرکت دارند Osmotherapy پزشکی پزشکی میکرو چینی یک درمان خاص در بیمارستان ما است. در این درمان، بسیاری از داروهای مختلف چینی استفاده می شود، که در شرایط مختلف از بیمار مبتلا به این بیماری است. و طبیعت از محصولات، پس از آن امن است. این می تواند رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب از مواد سمی گسترش، به منظور پیشرفت در مسدود کردن فیبروز کلیوی، آسیب دیده را ترمیم کلیه ها، کاهش عملکرد کلیه بازیابی، بازسازی ساختار اصلی کلیه است.

به این ترتیب، کلیه ترمیم، سرگیجه درمان می شود. اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,کم خونی,فشار خون بالا,سرگیجه,میکرو چینی پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815