بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا کمک ایجاد زندگی سالم
نوشته شده توسط : rshaole

بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا کمک ایجاد زندگی سالمبیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا کمک ایجاد زندگی سالم

در جامعه امروز، فشار خون بالا علت اصلی مرگ به تهدید سلامت بشر است. بنا به آمار، بیماران فشار خون بالا بالاتر از 10-20٪ تقریبا در هر کشوری در جهان بود. برای بسیاری از بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا، فشار خون بالا یک مشکل بسیار پیچیده است. در واقع، بیشتر بیماران بیماری نارسایی کلیه قلبی و عروقی، بیماری کلیه و وجود دارد HPB درگذشت. برای آنها را به ایجاد یک زندگی سالم شما نیاز دارید. درمانگر آنلاین می تواند کمک به شما در یادگیری بیشتر در مورد شرایط خود را.

در این مورد، 3 نیم دقیقه، نیم ساعت 3 و سه فنجان آب وجود دارد.

1 و 3 نیم دقیقه

این به این معنی است که بیماران باید برای ماندن نیم دقیقه، زمانی که آنها در طول شب و یا در صبح از خواب بیدار نگه می دارد. علاوه بر این، در رختخواب دراز کشیده با یک دقیقه و نیم فوت حلق آویز در امتداد بستر. این روش می تواند توجه بیشتر به بیمار دریافت می کنند. به عنوان مثال، در درمانگاه، ترومبوز مغزی، سکته مغزی، و مرگ ناگهانی قلبی معمولا در شب رخ می دهد.

2، سه و نیم ساعت

این به این معنی که شما نیاز به حدود نیم ساعت در صبح، حدود نیم ساعت پیاده روی استراحت، پیاده روی به مدت نیم ساعت قبل از خواب. همه این را می وضعیت بیمار سهولت، و برای حفاظت از بقیه از سلامت خود.

3، 3 فنجان آب

این به این معنی است که از نوشیدن یک لیوان آب گرم قبل از رفتن به رختخواب، آن را به جلوگیری از لخته شدن خون کمک می کند نازک خون است. علاوه بر این، اگر شما در وسط شب، و گاهی اوقات از خواب بیدار شدم، من نوشیدن یک لیوان آب هم خوب است برای شما. مهمتر از آن، نوشیدن یک لیوان آب هنگامی که شما در صبح، و همچنین برای جلوگیری از لخته شدن خون و تطهیر.

این سه راهنمایی، بیماران باید به یاد داشته باشید و با توجه به کاهش وضعیت آنها.

اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی هستند Osmotherapy می تواند به asya.yue@mail.ru پست الکترونیکی ما ارسال آنلاین، مشورت با یک دکتر یا ترک یک پیام ما!





:: برچسب‌ها: نفروپاتی فشار خون بالا,زندگی سالم ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: