بهترین محصولات برای بیماران یشم
نوشته شده توسط : rshaole

بهترین محصولات برای بیماران یشمبهترین محصولات برای بیماران یشم

یک رژیم غذایی خوب نه تنها می تواند اطمینان حاصل شود که مصرف بدن ما، همچنین می توانید ما را به جلوگیری از بیماری کمک کند. جید بیمار، رژیم غذایی مناسب می تواند کلیه محافظت و جلوگیری از خراب شدن bolezni.togda که بهترین محصولات برای بیماران یشم؟ به علاوه، ما برخی از مواد غذایی مناسب برای بیماران یشم داده اند، من امیدوارم که ما می تواند به شما کمک کند.

1. توت فرنگی

توت فرنگی بصری قرمز به طور طبیعی روشن است، این واقعیت نشان می دهد که توت فرنگی سرشار از آنتی اکسیدان قدرتمند ویتامین C-- ضد درد طبیعی است؛ برخی مطالعات نیز نشان داد که ویتامین C نیز ممکن است تشکیل غضروف و آرتروز و علائم بیماری در ارتباط مشترک جلوگیری می کند.

2. دانه درشت

دانه درشت غنی از فیبر هستند، برای هدف که از دست دادن وزن، آن را می توانید به شما کمک کند اشتها را سرکوب، شما می توانید انواع اساس بهداشت مواد غذایی را دریافت کنید. مواد غذایی غلات کامل یک منبع غنی از منیزیم، مطالعات پزشکی نشان داده اند که منیزیم می تواند به طور موثر کاهش درد مواج داخل بدن است.

3. روغن زیتون

روغن زیتون طلای مایع نامیده می شد، گنجاندن جنبه های اثربخشی ضد درد خود را، روغن زیتون غنی از آنتی اکسیدان پلی فنول است. این عنصر می تواند درد را سرکوب؛ روغن زیتون نیز غنی است در چربی های اشباع نشده می تواند قدرت استخوان و جلوگیری از درد. بنابراین دفعه بعد که شما لذت بردن از غذا، شما می توانید کمی روغن زیتون برای سلامت خود را اضافه کنید.

4. ماهی قزل آلا

اگر شما از درد مزمن رنج می برند و شکنجه، بنابراین شما می توانید ماهی قزل آلا در رژیم غذایی طبیعی غذا خوردن. ماهی قزل آلا غنی از اسیدهای چرب امگا 3 و ویتامین D است،

اسیدهای چرب امگا 3 ممکن است نقشی در درد ویتامین D ممکن است مبارزه با درد مزمن و انواع ناراحتی های فیزیکی روزانه کمک بازی. سه اونس ماهی قزل آلا دارای غنی 500 واحد بین المللی ویتامین D.

این محصولات می تواند به شما کمک کند همه کاهش درد از شکنجه، افزایش مقاومت در برابر. علاوه بر این، یک بار آنها را با نفریت مزمن تشخیص داده شود، باید هر چه زودتر نسبت به قبل از درمان، بهتر اثر درمان.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: رژیم غذایی,یشم ,
:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: