خوردن مقدار زیادی از غذاهای دریایی می تواند به نارسایی کلیه منجر شود؟
نوشته شده توسط : rshaole

خوردن مقدار زیادی از غذاهای دریایی می تواند به نارسایی کلیه منجر شودخوردن مقدار زیادی از غذاهای دریایی می تواند به نارسایی کلیه منجر شود؟

در این خبر بیمارستان شانگهای دو بیمار اخیرا با رابدومیولیز متوالی تحت درمان قرار گرفتند. آنها به این بیماری در بسیاری از غذاهای دریایی خوردند. پس از آن باعث نارسایی حاد کلیه و نارسایی ارگان های متعدد، و نزدیک به میرد.

چند درصد عضلانی اگر خوردن بسیاری از غذاهای دریایی حل؟ و چه درصدی از شکست باعث کلیه؟ متخصص گفت که این یک مورد سرب شدید به رژیم غذایی ناسالم است، غذاهای دریایی لزوما خطا نیست.

رابدومیولیز یک بیماری به دست آمده از سلول های عضلانی است که مواد سمی منجر به آسیب کلیوی آزاد است. این دو بیمار به نظر می رسد علائم رابدومیولیز، آنها علائم بسیار جدی عفونت سپسیس است. علت سپسیس یک فرصت عالی برای بسیاری از باکتری های بیماری زا وارد جریان خون است.

صحبت از عملکردهای بدن، عفونت سپسیس می توانید غشاء سلول رابدومیوسارکوما صداقت، میوگلوبین از سلول های بسیاری در خون باعث منجر میوگلوبین آسیب توبولار کلیوی، می تواند نارسایی کلیه می شود.

غذاهای دریایی آورده نارسایی کلیه؟

پاسخ منفی است! فرصت کمی است شوینده مایع شستن میگو استفاده می شود.

شما می دانید نارسایی کلیه؟ نارسایی کلیه - سندرم اختلالات از کلیه ها، منجر به فروپاشی آب و الکترولیت ها، تبادل گونه های نیتروژن است. می نارسایی حاد و مزمن کلیوی وجود دارد.

درمان در بیمارستان ما یک Osmotherapy پزشکی پزشکی میکرو چینی وجود دارد. این یک درمان بسیار خوبی برای بیماران مبتلا به نفروپاتی است.

معمولا شما را مجبور به کنترل مواد غذایی و چند خوردن غذاهای دریایی. اگر شما احساس بد، شما مطمئن به مراجعه به دکتر را به صورت منظم بررسی به شما کمک خواهد با وضعیت جسمی خود، و بهتر تبدیل کنترل بر بیمار است. شما می توانید در هر زمان با دکتر آنلاین ما و یا ارتباط برقرار من، ما خوشحالیم که شما کمک کند.

ASYA یو

اسکایپ: yuexuan992

واتساپ: 86-18203204121

ICQ: 654082407

ایمیل شما: asya.yue@mail.ru





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,غذاهای دریایی ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: