A0:  چگونه به طور موثر جلوگیری از مرگ به علت نارسایی کلیه؟
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه به طور موثر جلوگیری از مرگ به علت نارسایی کلیهچگونه به طور موثر جلوگیری از مرگ به علت نارسایی کلیه؟

چگونه به طور موثر جلوگیری از مرگ به علت نارسایی کلیه؟ اگر شما یک تشخیص دقیق از نارسایی کلیه، این مشکلات باید به این سوال که شما بیشتر نگران باشد. شناسایی عواملی که باعث شکست کشنده کلیوی، سپس آنها را متوقف کند. این باید کمک به بیماران یک زندگی طولانی است.

علت واقعی مرگ نارسایی کلیه بود، در واقع، ما می توانیم عوارض جدی از نارسایی کلیه را درک کنید. با توجه به مطالعات بالینی، بسیاری از بیماران از عوارض ناشی از نارسایی کلیه، نارسایی کلیه و درگذشت.

همانطور که از نام آن نشان می دهد، نارسایی کلیه تمام بیماری کلیه در مرحله پایانی است تقریبا. کلیه های سالم می توانید زائد سوخت و ساز و سموم از بین بردن، فشار خون را تنظیم و حفظ تعادل الکترولیت. عفونت کلیه به طور کامل توانایی خود را به کار به خوبی از دست بدهند. پس از آن بسیاری از مشکلات تهدید کننده حیات وجود دارد.

تابع اولیه از کلیه دفع از بدن است. بیشتر و بیشتر مواد زائد و سموم در بدن تجمع می یابد و باعث تهوع، استفراغ، اسهال، از دست دادن اشتها، خارش، و غیره اگر نه به موقع تخلیه این مواد زائد و سموم ارگان ها و سیستم گردش خون حمله می کنند.

بیماری های قلبی عروقی از عوارض شایع نارسایی کلیه است. این دلیل اصلی است که به نارسایی کلیوی منجر به مرگ است. فشار خون بالا کلیه، اسیدوز، مایع و احتباس سدیم، کم خونی و غیره، می تواند نارسایی قلب، آریتمی، آسیب میوکارد، و غیره باعث از این نقطه، پیشگیری یا درمان بیماری های قلبی عروقی یک روش موثر بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی به زندگی طولانی تر است.

علاوه بر این، خطر دیگری از هیپرکالمی. هنگامی که بیماری کلیوی، پتاسیم در خون انباشته شده است. هنگامی که سطح پتاسیم سرم بیمار بیش از 6.5 میلی مول / L، می توان آن را به راحتی به نارسایی قلبی، نیاز به نجات به موقع منجر شود. اگر لازم باشد، استفاده از برخی داروها به منظور کاهش سطح پتاسیم است.

بسته به وضعیت خاص خود را، شما باید اقدامات مناسب برای جلوگیری از عوارض تهدید کننده حیات است. باور به خود، شما می توانید زنده ماندن.

اگر سوالی دارید و یا چیزی، می توانید در هر زمان با دکتر آنلاین ما و یا ارتباط برقرار من، ما خوشحالیم که شما کمک کند.

ASYA یو

اسکایپ: yuexuan992

واتساپ: 86-18203204121

ICQ: 654082407

ایمیل شما: asya.yue@mail.ru





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,فرار از مرگ ,
:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815