پیش بینی بیماری های اتوزومال غالب کلیه پلی کیستیک
نوشته شده توسط : rshaole

پیش بینی بیماری های اتوزومال غالب کلیه پلی کیستیکپیش بینی بیماری های اتوزومال غالب کلیه پلی کیستیک

بیماری کلیه پلی کیستیک یک اختلال ژنتیکی است که شامل اتوزومال غالب بیماری کلیه پلی کیستیک و بیماری کلیه پلی کیستیک اتوزومال مغلوب است. و چه پیش بینی بیماری های کلیه پلی کیستیک اتوزومال غالب است؟

بیماری اتوزومال غالب کلیه پلی کیستیک در عمل بالینی شایع تر است. در مراحل اولیه این بیماری ممکن است بدون علائم برای چندین دهه توسعه. به طور معمول، بیماران 30 تا 40 ساله، زمانی که علائم. نشانه های بیماری اتوزومال غالب کلیه پلی کیستیک شامل فشار خون، نفخ، خون در ادرار، پشت و یا درد طرف، و یا سنگ کلیه است. اگر علائم بالا می باشد، باید فورا به دنبال کمک پزشکی. درمان تهاجمی اوایل برای بهبود پیش بینی بیماری های اتوزومال غالب کلیه پلی کیستیک.

هدف مشترک از درمان کنترل علایم و پیشگیری از عوارض است. فشار خون بالا می تواند مشکل باشد برای کنترل، اما کنترل مهم ترین بخش از درمان است. دلیل این است که فشار خون بالا دلیل مهم برای بدتر شدن عملکرد کلیه است.

درمان های سنتی شامل داروهای فشار خون، آنتی بیوتیک، عفونت ادراری، عمل جراحی برای برداشتن کیست بزرگ، و غیره در نهایت، دیالیز یا پیوند کلیه مورد نیاز است. در حدود 50٪ از بیماران دچار نارسایی کلیه در سن 60.

چگونه به طور موثر درمان بیماری اتوزومال غالب و کلیه پلی کیستیک جلوگیری از زوال تدریجی عملکرد کلیه.

درمان به طور کلی می توانید پیشرفت بیماری را کند، اما کافی نیست برای جلوگیری از پیشرفت بیماری است. با این وجود، بسیاری از پزشکان بدبینانه که بیمار یک انتخاب بهتر را نداشته باشند، تنها می تواند برای تشدید نارسایی کلیه صبر کنید، در نهایت دیالیز.

در چین، طب میکرو چینی Osmotherapy یک درمان جدید بیماری اتوزومال غالب کلیه پلی کیستیک است. این درمان می تواند کیست های بزرگ را کاهش می دهد، جلوگیری از رشد کیست و بهبود عملکرد کلیه. این درمان می تواند پیشرفت بیماری جلوگیری، بهبود پیش بینی بیماری های اتوزومال غالب کلیه پلی کیستیک.

در همان زمان مقرر به مراجعه به دکتر را به صورت منظم بررسی به شما کمک خواهد با وضعیت جسمی خود، و بهتر تبدیل کنترل بر بیمار است. شما می توانید در هر زمان با دکتر آنلاین ما و یا ارتباط برقرار من، ما خوشحالیم که شما کمک کند.

ASYA یو

اسکایپ: yuexuan992

واتساپ: 86-18203204121

ICQ: 654082407

ایمیل شما: asya.yue@mail.ru





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,پیش آگهی ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815