چرا بیماران همیشه بیماری کلیه پلی کیستیک به فشار خون بالا
نوشته شده توسط : rshaole

چرا بیماران همیشه بیماری کلیه پلی کیستیک به فشار خون بالابرای بیماران بیماری کلیه پلی کیستیک، کیست های کلیوی را از بین ببرد، آنها خواهد شد بسیاری از عوارضی دارند، یکی از علائم آشکار فشار خون بالا است.

چه آسیبی به علت فشار خون بالا رخ خواهد داد؟

فشار خون بالا یک خطر بسیار بالای عوارض در بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی است، به طوری که اگر آنها نمی تواند به طور موثر کنترل فشار خون بالا فشار خون بالا می تواند به وضوح بیماران مبتلا به آسیب کلیوی را افزایش دهد.

از یک طرف، فشار خون بالا ممکن است به خوبی سرعت بخشیدن به کیست های کلیوی افزایش سرعت، در نتیجه سرعت بخشیدن آسیب به کلیه ها از بیماری کلیه پلی کیستیک در بیماران است. از سوی دیگر، فشار خون بالا به طور مستقیم افزایش می بیمار آسیب کلیوی. با توجه به فشار خون بالا ممکن است باعث آسیب به شریان ها می شود، نفرون اساسا متشکل از یک رگ خونی، ممکن است منجر به آسیب کلیه ها به طور مستقیم باعث تصلب شرایین کلیوی.

علاوه بر این، فشار خون بالا نیز بسیار آسان است به علت بیماری های قلبی عروقی، آن است که علت عمده مرگ و میر در بیماران با بیماری کلیوی.

چرا کلیه پلی کیستیک بیماران مبتلا به بیماری فشار خون بالا به نظر می رسد؟

بیماران فشار خون بالا از بیماری کلیه پلی کیستیک بسیار معمول است، و به طور کلی فشار خون بالا در بیماران زمانی که او صدمه به کلیه ها نشان نمی دهد.

فشار خون بالا کلیه به دو دلیل اصلی است، یکی از آنها ترشح بیش از حد هورمون ها، مقدار زیادی از آب بدن و سدیم تاخیر است. زمانی که بدن دارای تعداد زیادی از، دلیل رگ های خونی جای سدیم اضافی و آب، به طوری افزایش یافته است. بنابراین فشار خون بالا شود. اما فشار خون بالا به دلیل سدیم و احتباس آب، ظاهر خواهد شد که کاهش عملکرد کلیوی در بیماران است. اما آن را نیز به همین دلیل برای اواخر بیماری کلیه پلی کیستیک در بیماران مبتلا به فشار خون بالا.

بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک مبتلا به فشار خون در ابتدا، این است که به علت ترشح بیش از حد هورمون. هنگامی که فشار قلم مو بر روی کلیه ممکن است به ایسکمی کلیوی منجر شود، به نوبه خود، منجر به افزایش ترشح رنین. این انواع بسیاری از تولید آنژیوتانسین، آنها را رگهای خونی بیمار، که منجر به فشار خون بالا را تحریک کند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: فشار خون,بیماری های کلیوی متعدد در ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: