علاوه بر دیالیز به طور موثر کاهش سطح کراتینین 5.8
نوشته شده توسط : rshaole

علاوه بر دیالیز به طور موثر کاهش سطح کراتینین 5.8کراتینین یک شاخص کلیدی عملکرد کلیه است، کراتینین 5.8 بدان معنی است که کلیه به شدت آسیب دیده شد. در بسیاری از موارد، بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی کراتینین 5.8 است توصیه می شود دیالیز. با این حال، به دلیل بسیاری از عوارض ناشی از همودیالیز، و بیماران به آسانی وابستگی به دیالیز، با این حال، بسیاری از بیماران تمایلی به استفاده از دیالیز زیرا علاوه بر دیالیز به طور موثر کاهش سطح کراتینین 5.8 است؟

در واقع، در مقایسه با طب غربی، طب چینی برای کاهش کراتینین بالا نتایج بهتری به دلیل آن را می توان با علت ریشه ای درمان کراتینین بالا، و نه آسان به عود. برای مردم عادی، ارزش کراتینین نرمال هستند: مرد 0.6-1.2ml / DL، 0.5-1.1ml زن / دسی لیتر. میزان فیلتراسیون گلومرولی باعث می شود که غلظت کراتینین در آسیب گلومرولی به میزان فیلتراسیون قطره به 1/3 کراتینین نرمال به طور قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

به دلیل مقادیر کراتینین با توجه به میزان فیلتراسیون گلومرولی افزایش به طوری که اگر ما می خواهیم به منظور کاهش به 5.8 کراتینین در محدوده طبیعی، باید شروع به بهبود نرخ فیلتراسیون گلومرولی. بنابراین لازم برای بازگرداندن کلیه های آسیب دیده است، افزایش میزان فیلتراسیون گلومرولی کلید برای کاهش کراتینین بالا است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و هفت درمان طب چینی دیگر برای تعمیر آسیب کلیه ها، برای کاهش کراتینین بالا آوردن یک اثر درمانی خوبی است.

اگر بدانم که درمان خود را، و یا شما می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوال، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: کراتینین,دیالیز,میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815