علل کم خونی در بیماران بیماری کلیه پلی کیستیک
نوشته شده توسط : rshaole

علل کم خونی در بیماران بیماری کلیه پلی کیستیکبیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری ژنتیکی، بیماری کلیه پلی کیستیک در بیماران مبتلا به کیست های کلیوی را تبدیل به یک خیلی بیشتر است، و در این روند، خواهد کلیه بیمار فشار و باعث بیمار آسیب کلیوی. اگر به طور موثر کنترل شده نیست، بیماران ممکن است در نهایت توسعه نارسایی کلیوی است. زیرا کلیه برای اقتدار بدن ما بسیار مهم است، بنابراین در روند کیست در بیماران مبتلا به اختلال عملکرد کلیوی است، بیماران از بیماری کلیه پلی کیستیک عوارض بسیاری، یکی از علائم بارز این کم خونی می باشد.

پس چرا بیماران علائم کم خونی داشته باشد؟

کلیه است یک ویژگی مهم است که می تواند هورمون آزاد، و در جایی که اریتروپویتین در نسل گلبول قرمز ضروری است. بنابراین، برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، کاهش گلبول های قرمز اریتروپویتین در نتیجه کاهش خواهد یافت و در نتیجه بیماران مبتلا به کم خونی.

از سوی دیگر، توسعه بیماری کلیه پلی کیستیک در اواخر زمان با عملکرد کلیوی کاهش، بسیاری از مواد سمی و محصولات زائد سوخت و ساز در خون تجمع می یابد، برخی از سموم نیز بقای سلول های قرمز خون را کوتاه، که موجب افزایش کم خونی بیمار.

هنگامی که بیماران مبتلا به بیماری کلیوی است نشانه ای از کم خونی است، باعث شود برخی از تاثیر در زندگی و کار خود را، بیماران نیاز به درمان به موقع و موثر، می توانید تعدادی از مواد مخدر را،

یا استفاده از برخی درمان موثر، مانند طب چینی میکرو Osmotherapy پزشکی در بیمارستان ما برای بهبود کارکرد کلیه، برای کاهش و یا درمان کم خونی.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,کم خونی ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: