A0:  نفروپاتی دیابتی را می توان با درمان مناسب و کنترل
نوشته شده توسط : rshaole

نفروپاتی دیابتی را می توان با درمان مناسب و کنترلنفروپاتی دیابتی را می توان با درمان مناسب کنترل می شود. آن را به خوبی شناخته شده است که دیابت یکی از علل عمده بیماری های کلیوی است، بسیاری از افراد مبتلا به دیابت در نفروپاتی دیابتی پس از 15 سال توسعه یافته، حتی قبل از. از آنجا که کنترل قند خون در درمان این بیماری بسیار مهم است.

بیماری های کلیوی، که توسط سطح قند خون به طور مداوم بالا باعث می توان جلوگیری کرد اگر شما کنترل سطح گلوکز در خون، ذخیره سازی آن را در محدوده هدف بیشتر از زمان. نگه داشتن فشار خون خود را تحت کنترل نیز برای پیشگیری از بیماری های کلیوی مهم است.

روش های مرسوم از فشار خون نظارت

کاهش وزن

خوردن نمک کمتر

اجتناب از الکل و تنباکو

ورزش منظم

درمان بیماری های کلیوی

اگر بیماری کلیوی تشخیص زود هنگام است، درمان می تواند پیشرفت بیماری را کند. یکی از راه های درمان بیماری های کلیوی رژیم غذایی کم پروتئین است. پروتئین تمایل به افزایش بار بر روی کلیه است. با کاهش مقدار پروتئین می خورید، شما همچنین می توانید بار بر روی کلیه ها را تسکین دهد. همچنین داروهای موجود برای کاهش فشار خون وجود دارد.

اگر یک شکست دیالیز کلیه رخ می دهد، برای دفع زباله که به ناچار در خون تجمع می یابد لازم است. و یا شما می توانید چندین داروهای چینی است که برای کمک زندگی می کنند یک زندگی بهتر بدون دیالیز شما را انتخاب کنید.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از روش های درمانی موثر برای درمان بیماری های کلیوی به طور گسترده ای مورد استفاده است. با استفاده از این درمان، افراد مبتلا به نفروپاتی دیابتی می توانند زندگی طولانی تر و بهتر است، برخی از آنها حتی ممکن است یک زندگی عادی.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: درمان,نفروپاتی دیابتی ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815