A0:  بیماری کلیه پلی کیستیک را تحت تاثیر قرار یک یا هر دو کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

بیماری کلیه پلی کیستیک را تحت تاثیر قرار یک یا هر دو کلیهبیماری کلیه پلی کیستیک را تحت تاثیر قرار یک یا هر دو کلیه

هر بیماری کلیه پلی کیستیک یک یا هر دو کلیه تاثیر می گذارد؟ درست است که بیماری کلیه پلی کیستیک است کیست های متعدد در کلیه دوجانبه است. در طول زمان، کیست نتیجه را تحت تاثیر قرار عملکرد کلیوی و نارسایی کلیه می تواند شود. درمان بیماری کلیه پلی کیستیک در اینجا در دسترس است.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

این درمان محافظه کارانه بر اساس طب سنتی چینی (TCM). این است که به صورت موضعی برای دستگاه اسمزی استفاده می شود. کیسه پزشکی تحت درست از بیماران کلیوی قرار داده است. با استفاده از دستگاه های اسمزی، مواد تشکیل دهنده موثر می توانید به طور مستقیم در ضایعات کلیوی نفوذ. این خواص فعال می تواند به جلوگیری سلول های اپیتلیال توبولار کلیوی ترشح مایع بیشتر است، بنابراین کیست در کلیه رشد نخواهد کرد. در همان زمان، این خواص از گیاهان چینی ممکن است گردش خون، که کیست مایع در عروق خونی جذب خواهد شد و از کلیه ها به عنوان ادرار منتشر را افزایش دهد.

در مقایسه با جراحی، میکرو Osmotherapy پزشکی چینی طبیعی تر و برای بیماران موثر است. از آن است که در گیاهان چینی است، که بسیاری از آنها گیاه بسیار امن است و هیچ گونه عوارض جانبی برای بیماران ایجاد نمی کند. آن را به عنوان درمان اولیه برای بیماران بیماری کلیوی بیش از 30 سال مورد استفاده قرار گرفت.

که در آن بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک می توانید این درمان برای درمان بیماری های کلیوی دریافت خواهید کرد؟

از آنجا که این درمان نوآوری ما است و ما باید شاخه خارج از کشور. برخی از پزشکان و یا بیماران نمی تواند از آن هرگز نشنیده. خب، ما نمی تواند انکار کند که این یک انتخاب خوب برای بیماران است چرا که ما بیماران از نزدیک به یک صد کشور جهان است.

اگر شما می توانید به چین برای درمان آمده است، ما بهترین های ما برای کمک به شما به مبارزه برای یک زندگی بهتر است. شما می توانید یک گزارش آزمون asya.yue@mail.ru اول ما ارسال کنید، و دکتر وظیفه ما آن را بررسی و به شما برخی از راهنمایی می دهد. این مشاوره آنلاین رایگان است.





:: برچسب‌ها: میکرو چینی Osmotherapy پزشکی,بیماری کلیه پلی کیستیک را تحت تاثیر قرار ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815