پزشکی میکرو چینی Osmotherapy در یک بیمارستان در چین
نوشته شده توسط : rshaole

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy در یک بیمارستان در چینپزشکی میکرو چینی Osmotherapy در یک بیمارستان در چین

به عنوان بیشتر و بیشتر بیماران با سود بیماری کلیوی از میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، این درمان تبدیل شده است بسیار محبوب در سراسر جهان. حتی اگر خالق این درمان قصد دارد برای ایجاد شعبه در دیگر کشور، این درمان تنها در بیمارستان چین در دسترس است.

در این روش درمانی در طب سنتی چین، که دارای سابقه از 3،000 سال است. در چین باستان، پزشکان BMT است به طور کلی داروهای گیاهی به صورت خوراکی مصرف، طب سوزنی، حمام درمانی، حمام پا، چرخه درمان، و غیره برای درمان انواع اختلالات های بهبود گردش خون استفاده می شود، تنظیم یین و یانگ، از بین بردن پاتوژن ها و حفظ ثبات محیط داخلی. بنابراین، در مقایسه با داروهای غربی، طب سنتی چینی است برتری بزرگ در درمان بیماری های مزمن و بهبود سلامت کلی بیمار با اثرات جانبی کمتری دارند.

به عنوان درمان های سنتی چینی اثرات درمانی بسیاری، آنها به طور گسترده ای برای درمان بیماری مزمن کلیه در گذشته استفاده نمی شود. چه؟ دلیل اصلی این است که آنها می کند، و اکثر بیماران کلیوی صبر و شکیبایی به برای اثرات صبر کنید. با این حال، طب غربی قادر به درمان بیماری مزمن کلیه از ریشه است، به طوری که بیماران در نهایت از نارسایی کلیوی رنج می برند. در مواجهه با این شرایط، به عنوان کارشناسان در بیماران کلیوی به دنبال پیدا کردن دیگر درمان موثر.

خوشبختانه، پس از سال ها تحقیق، کارشناسان از طب سنتی چینی یک برنامه کاربردی خارجی از طب گیاهی چینی به نام طب میکرو چینی Osmotherapy ایجاد کرده اند. این جوهر بزرگ طب چینی و تکنولوژی مدرن پزشکی جذب می کند. با کمک دستگاه های اسمزی، مواد تشکیل دهنده موثر از مواد مخدر، نسخه، شما می توانید یک آسیب کلیه ها را حذف کنید، بیماران در کنترل علائم و عوارض، و بازگرداندن ساختار کلیه مستقیم. در حالی که بیماران کلیوی GFR و عملکرد کلیه، افزایش واضح است که آنها می توانند مانند مردم عادی زندگی می کنند.

اگر شما علاقه مند در مورد این درمان هستند و مایل به بازگشت به زندگی با نام تجاری جدید با بیماری کلیه، شما می توانید ما را در ایمیل Asya.yue@mail.ru تماس بگیرید، و یا اضافه کردن VK من: Asyayue.





:: برچسب‌ها: میکرو چینی Osmotherapy پزشکی,در یک بیمارستان در چین ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: