میزان فیلتراسیون گلومرولی ممکن است افزایش یابد اگر شما استفاده از طب سنتی چینی
نوشته شده توسط : rshaole

میزان فیلتراسیون گلومرولی ممکن است افزایش یابد اگر شما استفاده از طب سنتی چینیمیزان فیلتراسیون گلومرولی ممکن است افزایش یابد اگر شما استفاده از طب سنتی چینی

GFR (میزان فیلتراسیون گلومرولی) است که همیشه دقیق برای شاخص های گرافیکی که نشان دهنده که چگونه به خوبی کلیه است که هنوز هم کار می کند. GFR کمتر، کلیه جدی تر نشان داد. GFR می توانید طب طبیعی سنتی چینی (TCM) را افزایش می دهد؟

در من نزدیک به 30 سال کار بالینی، بله. من می خواهم برای به اشتراک گذاشتن با شما برخی از درمان های طبیعی بر اساس گیاهان سنتی چینی. هر گونه سوال، شما می توانید ارتباطات با دکتر آنلاین ما و یا ما ارسال E Asya.yue@mail.ru. دکتر وظیفه ما ظرف 24 ساعت به شما پاسخ خواهد داد.

درمان های گیاهی برای افزایش GFR به طور طبیعی.

● میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

این نرم افزار خارجی استفاده می شود مناطق دوجانبه کلیوی. ما در گیاهان سنتی چینی است که می تواند خون را پاک و بهبود عملکرد کلیه ها را انتخاب کنید. سپس به مواد مخدر میکرونیزه و دو کیسه قرار داده است. کیسه های با مایع پزشکی اشباع شده است. بیماران فقط نیاز به دراز کشیدن روی تخت. دستگاه های اسمزی، مواد تشکیل دهنده موثر توانید به طور مستقیم به ضایعات کلیوی نفوذ کند.

این خواص فعال تابع از گسترش عروق خونی، کاهش التهاب و ماتریکس خارج سلولی، در نتیجه افزایش گردش خون کل. پس از آن کلیه می تواند خون کافی و اکسیژن را به خوبی عمل دریافت خواهید کرد. سپس گلومرول می تواند خون کافی و اکسیژن را به خوبی عمل دریافت خواهید کرد.

● حمام درمانی

این ترکیب از حمام گرم و طب سنتی چینی.

با آب گرم، رگ های خونی کوچک در پوست گشاد می شوند، به طوری که مواد تشکیل دهنده موثر از گیاهان سنتی چینی را می توان بازجذب میشود. بسیاری از نقاط طب سوزنی در بدن ما وجود دارد. تحریک این نقاط طب سوزنی، کانالهای انرژی های باز می باشد، به طوری که گردش خون شتاب است. به عنوان یک نتیجه، خون زائد و سموم می توان به طور طبیعی تخلیه می شود. بیمارانی که این درمان را دریافت خواهد کرد تجربه افزایش برون ده ادرار و عرق. آنها نشانه های خوبی که بدن خود را سم زدایی خود هستند.





:: برچسب‌ها: میزان فیلتراسیون گلومرولی,طب سنتی چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: