چگونه به مقابله GFR 51 البته
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه به مقابله GFR 51 البتهچگونه به مقابله GFR 51 البته

میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) 51 میلی لیتر بود / دقیقه، نشان می دهد که بیماری مزمن کلیوی در حال حاضر آغاز شده است. در این مرحله، بیماری مزمن کلیه می توانید بالعکس موفقیت. سپس، آن را به معنای افزایش در GFR 51 البته. چگونه برای رسیدن به این هدف؟

GFR یک آزمون برای تشخیص دولت از کلیه ها باشد. کلیه اندام های دفعی مسئول از بین بردن مایع اضافی، تعمیر و نگهداری تعادل الکترولیت، تنظیم فشار خون، تعمیر و نگهداری ادرار و غیره است. لطفا نگران نباشید. کلیه های ما اجسام بزرگ است، بنابراین بیماران می تواند همچنان به کلیه خود را معمولا با GFR 51 زندگی می کنند.

این بیماری کلیوی مرحله سوم، بسیاری از سلول ها عملکرد کلیه سالم، کلیه تنها برخی از سلول های آسیب دیده، حتی نکروز دیگر. چه کاری می تواند ما را به محافظت از بافت عملکرد کلیه و تعمیر سلول های آسیب دیده باقی مانده در کلیه است. با این حال، برای سلول های نکروتیک از کلیه ها، ما نمی توانیم کاری انجام دهند.

پس از آزمون دوباره و دوباره، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ثابت شده است که اثرات آشکار و سریع در برخورد با بیماری مزمن کلیه. برای بیماران مبتلا به GFR 51، این درمان می تواند مزایای زیر است.

- افزایش جریان خون به کلیه ها: یکی از اثرات بزرگ از این درمان اتساع عروق خونی است. بنابراین، برای افزایش جریان خون به کلیه ها. این به این معنی سلول های کلیه آسیب دیده ممکن است خون و اکسیژن کافی برای بازیابی به دست آورد.

- مدیریت از دلیل: انواع عوامل می تواند به کاهش میزان فیلتراسیون گلومرولی منجر شود. از این نقطه، بیماران باید علت آن و به طور فعال در آن را مدیریت کند.

- بهبود میزان فیلتراسیون کلیه: در این روش درمانی می تواند به افزایش توانایی خود شفا، ذاتی در سلول های کلیه را تحریک کند. سپس، سلول های کلیوی می به حالت عادی به تدریج.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان یا برای تعیین چه این درمان برای شما مناسب است، شما می توانید با ما تماس بگیرید، ایمیل من و یا asya.yue@mail.ru خط تلفن 8631186954186.





:: برچسب‌ها: میزان فیلتراسیون گلومرولی,میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: