هر وسیله دیالیز در علاوه بر این به کراتینین کمتر 5
نوشته شده توسط : rshaole

هر وسیله دیالیز در علاوه بر این به کراتینین کمتر 5هر وسیله دیالیز در علاوه بر این به کراتینین کمتر 5

آیا مراقبت های دیالیز علاوه بر کاهش کراتینین 5؟ بسیاری از دکتر غربی می تواند پاسخ "نه". اما در چین خیلی متفاوت است. طب سنتی چینی در جهان مشهور است، و ما بسیاری از روشهای پزشکی چینی ایجاد شده برای کاهش کراتینین 5 بدون دیالیز. اگر شما مایل به آنها را می دانیم، شما می توانید پزشک ما تماس بگیرید.

چرا که بسیاری از بیماران نمی خواهید به انجام دیالیز؟

بیمارانی که نیاز به دانستن دیالیز کلیه درد است. اگر چه می تواند کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی برخی زباله های مضر از بدن و کراتینین حذف تا حدی کاهش یافته است. همچنین می تواند بسیاری از عوارض جانبی دردناک برای مبتلایان به بیماری های کلیوی، مانند تورم، کم خونی، فشار خون پایین، تب، خستگی و استفراغ است. عنوان، دیالیز است بدون استفاده از در بهبود عملکرد کلیه.

درمان چین کراتینین 5 علاوه بر دیالیز کاهش می یابد.

در مقایسه با دیالیز درمان چین ما هیچ گونه عوارض جانبی به یک بیمار از بیماری های کلیوی است. شما ممکن است از "چهار به علاوه هفت" درمان که تنها به بیمارستان ما تعلق ندارد را شنیده ایم. این درمان است که عمدتا در گیاهان طبیعی است. "چهار" اشاره به بطری ترکیب Meykan، بیماریهای دهان چینی، دوز برنامه های کاربردی خارجی و حمام پا با طب چینی. "هفت" درمان برای پخت و پز، دایره درمان فشرده سازی گرم، حمام پا، حمام آبگرم، انما درمان است. این روش ممکن است در ترکیب با یکدیگر به مصرف عروق خونی، ترویج گردش خون، سلول های آسیب دیده بازیابی و کلیه آخرین کاهش کراتینین 5.0 از دیالیز، خلاص شوید.

علاوه بر این درمان، همچنین برخی از روش های چینی از درمان، به جز دیالیز برای کاهش کراتینین 5.0 وجود دارد. اگر شما علاقه مند در آنها هستند، شما می توانید پست الکترونیکی به asya.yue@mail.ru ارسال، و یا اضافه کردن VK (AsyaYue ID)، و یا برای بعد بگذارید.





:: برچسب‌ها: کراتینین,در علاوه بر این به دیالیز,کاهش کراتینین 5 ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: