درمان های جایگزین برای پیوند کلیه برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

درمان های جایگزین برای پیوند کلیه برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیهدرمان های جایگزین برای پیوند کلیه برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه

نارسایی کلیوی مرحله نهایی از آسیب های جدی به کلیه بیماران، که ممکن است به عنوان بیماری های جدی بسیاری از کلیه در نظر گرفته می شود. بنابراین، هنگامی که بیماران با بیماری کلیوی رسیدن به این درجه، پزشکان همیشه آنها را نشان می دهد برای انجام پیوند کلیه. به دلیل پیچیدگی از پیوند کلیه، اکثر بیماران مبتلا به نارسایی کلیه به دنبال درمان های جایگزین. دکتر آنلاین ما می تواند به شما در بسیاری از پیوند کلیه را هدایت کند.

چه مشکلات پیوند کلیه؟

این آسان نیست برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی را به یک پیوند کلیه. در مرحله اول، منابع کلیه است یافت می شود بسیار دشوار است. به طور معمول، مخروط منابع کلیه در اعضای خانواده خود را فوری، در حالی که احتمال خیلی کم است. در مرحله دوم، حتی شما یک منبع مناسب از کلیه پیدا کنید، رد کلیه جدید ممکن است در نظر گرفته شود. در نهایت، هزینه پیوند کلیه بسیار گران است. اگر شما از یک خانواده مشترک، شما می توانید هزینه های پیوند کلیه را ندارند. به همین دلیل است که بسیاری از بیماران مبتلا به ESRD خواهید برای جلوگیری از پیوند کلیه.

درمان های جایگزین برای پیوند کلیه برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه

حقایق ثابت کند که روش های درمانی چینی ما را می توان برای جلوگیری از پیوند کلیه برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه استفاده می شود. درمان چینی ما به طور کامل استفاده از ریشه، ساقه، برگ طرح طبیعی، به طوری که آنها اثرات قوی در مورد بیماری کلیه است. یک "چهار به علاوه هفت" درمان در بیمارستان ما، است که در درمان بیماری های کلیوی بسیار موثر است. در این روش درمانی شامل تعدادی از درمان های منحصر به فرد چینی آنها شامل ترکیب Meykan، بیماریهای دهان چینی، دوز حمام پا حوضه برنامه های کاربردی خارجی با درمان طب چینی بخار، طیف وسیعی از درمان، یک درمان فشرده سازی گرم، حمام پا، حمام آبگرم، انما درمان ، طب سوزنی درمان است. همه آنها هیچ گونه عوارض جانبی در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است. آنها می توانند مورد استفاده قرار گیرد به صرف رگ های خونی به ترویج گردش خون، بهبود سیستم ایمنی بدن و بهبود عملکرد کلیه.

اگر شما به دنبال برای درمان های جایگزین برای بیماران پیوند کلیه با نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل ارسال asya.yue@mail.ru، اضافه کردن VK من (ID Asyayue)، و یا خط تلفن: 8631186954186.





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,پیوند کلیه,درمان های جایگزین ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: