نوشته شده توسط : rshaole

کراتینین 230، می تواند درمان شودکراتینین 230، می تواند درمان شود

در درمانگاه، کراتینین 230 (اگر نه با توجه به عوامل پاتولوژیک)، به این معنی که کلیه آسیب متوسط ​​است. در حال حاضر عملکرد کلیه باید به کمتر از 60٪ باشد، و در بیماری کلیوی مرحله 3، آن یک گام مهم است، بنابراین بیماران باید درمان مثبت و موثر را، برای جلوگیری از زوال بیماری در طول زمان.

کراتینین 230 کلیه می تواند ما آن را درمان؟

در این رابطه، من نمی توانم به شما پاسخ مثبت بدهد، اگر شما می توانید به درمان زود هنگام، شما می توانید بیماری خود را لغو کنید.

همانطور که در بالا ذکر شد، کراتینین 230 در مرحله 3 بیماری کلیه، آن را یک گام مهم است. این مرحله آسیب متوسط ​​کلیه بود، وضعیت کلیه خیلی جدی نیست، بنابراین اگر شما را درمان به موقع می تواند بازگرداند. میکرو چینی پزشکی Osmotherapy یکی از موثرترین درمان است، می تواند کمک به بیماران کراتینین 230 به حالت عادی بازگشته، بهبود عملکرد کلیه.

بنابراین، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، چگونه به درمان این بیماری؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy این درمان نفروپاتی بیمارستان Shijiazhuang شرکت نوآورانه، درمان با استفاده از طب سنتی چینی و تجهیزات پزشکی مدرن غربی برای دریافت بهترین درمان برای بیماری های کلیوی. در این درمان، بسیاری از داروهای مختلف چینی استفاده می شود، که در شرایط مختلف از بیمار مبتلا به این بیماری است. و طبیعت از محصولات، پس از آن امن است. این می تواند رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب از مواد سمی در گشاد برای پیشرفت در مسدود کردن فیبروز کلیوی، تعمیر آسیب کلیه، عملکرد کلیوی و ترمیم ساختار اصلی کلیه ها.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: کراتینین,میکرو چینی پزشکی,درمان,عملکرد کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: