نوشته شده توسط : rshaole

نفروپاتی دیابتی: کراتینین 9.0 می تواند درماناگر شما نفروپاتی دیابتی، کراتینین 9.0 و این بدان معنی است که شما در حال حاضر در مرحله 5 از بیماری مزمن کلیه.

مرمت مرحله 5 از بیماری مزمن کلیه بسیاری از بیماران نفروپاتی دیابتی است و خانواده های آنها بسیار نگران هستند.

کراتینین 9.0 چه آن را برای بیماران مبتلا به دیابت چیست؟

تحت شرایط عادی، کراتینین متابولیت های ماهیچه طبیعی است. کراتینین تولید شده است که، کلیه خود را توسط فیلتراسیون حذف، و در ادرار دفع. بنابراین کراتینین در خون، یک شاخص مهم عملکرد کلیه است. هنگامی که آسیب کلیوی رخ می دهد، کلیه ها نمی توانند به طور موثر فیلتر ضایعات، کراتینین خواهد شد در کلیه ذخیره می شود. کراتینین 9.0 برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی، آن را آسیب بسیار جدی به کلیه ها است.

چگونه برای درمان نفروپاتی دیابتی کراتینین 9.0؟

تحت شرایط عادی، زمانی که کراتینین بدن انسان بالاتر از سطح معمول، دیالیز، تبدیل به تنها گزینه برای کمک به بیماران دفع زباله، و به طور موثر از بین بردن برخی از شرایط جدی سلامت. در حالی که دیالیز به حذف کراتینین خون کمک بزرگ است، اما در همان زمان، این کار به بسیاری از عوارض جانبی مانند سردرد، خستگی، ضعف، کم خونی منجر شود.

این عوارض جانبی برای سلامت بیمار باعث آسیب بزرگ.

در این مورد بیمار به جستجو برای درمان موثر بیماری های کلیوی و در همان زمان درمان جانبی هستند.

Osmotherapy پزشکی پزشکی مواد فعال دارویی موثر میکرو چینی طور موثر می تواند به فضای آسیب کلیوی، تخریب آلاینده های نفوذ، گشاد شدن عروق خونی، و خون هموار، افزایش سلول های ایمنی و ترخیص کالا از گمرک فاگوسیتوز از کمپلکسهای ایمنی، بنابراین به طور موثر سرکوب التهاب ایمنی و تقویت سیستم ایمنی بدن ، ضد انعقاد، به طور موثر مسدود کردن فیبروز کلیوی، کلیه ها شروع به خود را تعمیر.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی,کراتینین ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: